Tarol a magyar bor mindenhol

Tarol a magyar bor mindenhol

vörösbor szív

A Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatóságának közreműködésével (AMC) szervezett magyar közösségi stand 225 négyzetméternyi területen, ezúttal már 26 kiállítóval várja a látogatókat. A kiállítás történetében először – az AMC segítségével – több magyar borász is bekerült boraival a vásár “Prémium borok – legjobb minőség, legjobb ár” mottóval szervezett központi kóstolózónájába.
    
“Számos szakmai érdeklődő erősítette meg a napokban azt meggyőződésünket, hogy a magyar bor felveszi a versenyt a világ élvonalbeli boraival” – idézi a közlemény Simon Pétert, a Magyar Turizmus Zrt. agrármarketing vezérigazgató-helyettesét.
    
A standon a kialakított kóstolórészben négy kategória borait mutatják be, a furmint, a kadarka és kékfrankos mellett a Nemzeti Borkiválóság Program magyar fajtaborai is megjelennek. A borok mellett kihelyezett kártyák segítik a tájékozódást, emellett hostessek is az érdeklődők rendelkezésére állnak.

Az idén 20. születésnapját ünneplő düsseldorfi ProWein-ra, a világ legnagyobb bor szakkiállítására a világ minden tájáról érkeznek borkereskedők, importőrök, vendéglátóipari beszerzők, valamint borokkal és borászattal foglalkozó egyéb szakemberek, közöttük magas a vezető beosztásúak aránya. Tavaly 48 ország 4796 kiállítója vett részt a ProWein-on, megjelenésük több mint 45 000 szakmai látogatót vonzott. A kiállítás töretlen, dinamikus fejlődésének Magyarország több mint 10 éve részese kiállítóként – közölte az MT Zrt..