Nemzetközi elismerés a Szentkirályinak

Nemzetközi elismerés a Szentkirályinak

Vizet ivó kislány

2011. szeptember 13-a és 15-e között Rio de Janeiro-ban rendezték a nyolcadik Global Bottled Water Congress-t, a Palackozott Vizek Világkongresszusát a Zenith International (a világ vezető élelmiszer és italgyártóinak szervezete) a piacvezető palackozott vizek gyártói és forgalmazói, a fogyasztók, szakértők és elemzők részvételével. 

A rendezvény plakátja

A negyven országból érkező száznegyvenhat cég képviselői a fórumokon, workshopokon és az előadások során teljes áttekintést adtak és kaptak az öt kontinens régióvezető cégeinek legújabb trendjeiről és perspektíváiról. Ahogy az előző években, úgy 2011-ben is meghirdették a Water Innovation Awards világversenyt, amelyre ez alkalommal a kiírt tizenegy kategóriába huszonöt országból nyolcvan pályázat érkezett.

A megmérettetésen a víz-innovációs díj elnyeréséért folyó versenyben Magyarországot a Szentkirályi Ásványvíz Kft. képviselte, és két – marketing (legjobb fogyasztói kampány) és csomagolás (legjobb új PET palack) – kategóriában pályázott, és mindkettőben bejutott a döntőbe. A nemzetközi szakértőkből álló zsűri kategóriánként három-három indulót díjazott. A globális víz-innovációs díjak csomagolás kategóriájában ugyancsak előkelő helyezést ért el, döntős plakettet kapott a Szentkirályi egy literes PET palackjának design-ja. 

Egy lány a Víz arcaként

Az eddigi legnagyobb nemzetközi díjak, mint például a 2004-es Eauscar-díj (Párizsban a legjobb külföldi szénsavmentes ásványvízért kapott díj) a Szentkirályi ásványvíz minőségét ismerték el. A márka most emellé elnyerte A világ legjobb fogyasztói kampánya díjat is, “A víz arca” reklámkampánnyal. Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. tulajdonos-ügyvezetője vette át a díjakat a brazíliai helyszínen rendezett gálaest ünnepélyes eredményhirdetésén.