A legjobb call centerek Magyarországon

A legjobb call centerek Magyarországon

Call centerer nő

A díjakat a héten megrendezett “Budapest Calling” című nemzetközi szakkiállításon adták át. A Humán Erőforrás Alapítvány (HEA) szervezésében megvalósuló, kétnapos Nemzetközi Call Center Szakkiállításon a több mint harminc kiállító standjánál ezernél is több látogató fordult meg. A HEA hangsúlyozza, hogy az ügyfélszolgálati iparág közvetlenül mintegy százharmin-száznegyvenezer embernek biztosít állást, nem számítva az iparág beszállítóinál és partnereinél teremtett munkahelyeket.

call center iroda

Call centerekben hatvanöt-hetvenezren dolgoznak, körülbelül ugyanennyien ügyfél-támogatási területen és személyes ügyfélszolgálatokon – köztük olyanok is, akik más jellegű munkahelyeken bizonyos adottságaik miatt nem tudnának elhelyezkedni – olvasható a közleményben. Kiemelik, hogy ezzel az ügyfélkapcsolati szakma közel négy százalékkal járul hozzá a teljes magyar foglalkoztatottsághoz. A szektor a válság alatt is megőrizte munkaadó potenciálját, és a vállalatok belső működésében is egyre nagyobb szerepet kap.

A közlemény idézi Daniel Buriant, az Oracle CRM Sales Consulting senior managerét, aki szerint komoly szemléletváltozás történt az elmúlt években, a contact center már nem kötelező “költségtemetőként” él a vezetők fejében, hanem komoly bevételt termelő részlegként, amelybe érdemes befektetni. A szervező GfK Hungária révén 2010-ben útjára indított verseny azért jött létre, hogy a résztvevők bizonyíthassák, sokat tesznek az ügyfélélmény növelésért. A megmérettetés – amelynek keretében közel négyezerötszáz hívással több mint 200.000 kérdést dolgoztak fel – célja a Magyarországon lakossági szolgáltatást nyújtó telefonos ügyfélszolgálatok teljesítményének összehasonlítása.