Kiugróan sok az újrakötés

Kiugróan sok az újrakötés

kisautót kézben tartó nő

A Netrisk.hu szerint nem várt újabb áresés következette be, és az autósok jóval nagyobb arányban kötnek kiegészítő termékeket kötelező biztosításuk mellé, mint az előző években. A kötelező.hu közleménye szerint az idei kötelezőkampányban ismét a hűséget „büntetik” a biztosítók: a kettős tarifa hatására az összes váltó között a tavalyi 25 százalékról újra 37 százalékra ugrott a kötelezőjüket a saját biztosítójuknál felmondó, majd kedvezőbb áron újrakötő autósok aránya.

slusszkulcs és csekkek

A szakportálon a legtöbben eddig a K&H-hoz, az Uniqához és a Köbéhez szerződtek, ám a felmondásokat is figyelembe véve az állományát leginkább az Uniqa, a Genertel és a Wabard tudta növelni az első két hét során. A portál tapasztalatai szerint hiába hozzák előre az évközi évfordulós autósok a kötéseiket, átlagosan 36 százalékkal fizetnek többet, mint azok a társaik, akiknek az idei kötelezője december 31-én jár le. Ennek oka egyértelműen az, hogy a kampányban az utóbbiakért folyik élesebb küzdelem, ami plusz kedvezmények bevetésével is jár.

A Netrisk közölte, a portálon megkötött első százezer kötelező biztosításból csaknem 24 ezret az Uniqa, tizennégy-ezret a KÖBE, tizenhárom-ezret a K&H, tízezret a Posta, 8700 darabot pedig az Allianz vitt el. A sorrend a kampány második felében várhatóan már nem változik, a baleseti adó elfogadása viszont felélénkítheti a kampány utolsó hetét. A kötelező mellé az idén jóval többen kötnek kiegészítő termékeket. Legnépszerűbb közülük a mini casco. A portál szerint az idei kampány érdekessége a nem várt újabb áresés, és a baleseti adó bevezetése mellett az, hogy az autósok jóval nagyobb arányban kötnek kiegészítő termékeket kötelező biztosításuk mellé, mint az előző években.

autómakett egy nő kezében

A portálon duplájára nőtt a múlt évhez képest a cascót választók aránya. Második a népszerűségi sorrendben a kátyú, harmadik a gyorshajtás biztosítás, a negyedik legkeresettebb pedig a Netrisk Angyal autós asszisztencia. Az idei kampányban először elérhető Mol benzinkártyák iránt szintén kiemelkedő az érdeklődés. A Netrisk ügyfeleinek a Mol töltőállomásokon literenként 10 forintos árengedményt kínáló üzemanyagkártyára percenként két darab igénylés érkezik a kötelező váltás során.

Kapcsolódó cikkek