Az öregek, a mozgássérültek, a Liszt Ferenc repülőtérről nagy csomagokkal jövő, majd később visszamenő utasok vagy csak kínlódva, vagy egyáltalán nem tudják használni, igénybe venni a metrót. Az Európai Unió direktívájának és a magyar akadálymentesítésről szóló törvénynek a megcsúfolása a metró végállomás állapota.
Ötvenkét napja, hogy 2011. október 14-én a BKV Határ úti ideiglenes autóbusz végállomásait áthelyezték a Kőbánya-Kispesti metró végállomásához. Nagy hiba, sőt bűn volt a Határ úti ideiglenes buszvégállomást megszüntetni mindaddig, amíg a Kőbánya-Kispesti metró végállomáson a liftek és a mozgólépcsők nem működtek tökéletesen.
2011. október 14-én a KöKi bevásárló központ, megnyitásának napján, üresen tátongott volna, ha az autóbuszok végállomása továbbra is a Határ úton marad. A KöKi beruházója nem engedte volna meg magának, a BKV-nak meg főleg nem, hogy hetekig esetleg hónapokig üresen álljon a bevásárló központ. Pedig az történt volna, ha a hatalmas utasforgalom továbbra is a Határ úti ideiglenes buszvégállomáson keresztül és nem a KöKi-n keresztül bonyolódik.
Egyrészt, a kormány rengeteg pénzt költ Magyarország “image” -ára, hogy a turisták minél kedvezőbb képet kapjanak Budapestről, Magyarországról és ezáltal a turizmusból származó bevételeink növekedjenek.
Másrészt, a külföldi turista érkezésekor nehéz csomagokkal 82 lépcsőn vergődik végig, mivel a mozgólépcsők és a liftek nem működnek. Távozásakor újból szembesül a 82 lépcsőn való kínlódással. A külföldiben utolsó benyomásként marad meg a 82 lépcsőn való vergődés, kínlódás és ezt mondja el az ismerőseinek. Jó reklám ez nekünk?
Az utasok és az ő pénzük nélkül nincs metró, másrészt a vásárlók és a vásárlók pénze nélkül nem tud létezni a bevásárló központ. A fogyasztók és a vásárlók érdekeivel mégsem törődik senki sem.
A kínaiakkal kívánjuk nem kis pénzért kiépíttetni a vasutat a Liszt Ferenc (Ferihegy) repülőtérig. Az is így fog működni? – írja az Old Dohányfüstmentes Egyesület közlmeménye.