Az SOS Gyermekfalu sikere

Az SOS Gyermekfalu sikere

Kettős apropója volt az SOS Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa és Marriott szállodalánc magyarországi szállodái közös sajtótájékoztatójának. A jótékonysági szervezet élén új nemzeti igazgató, Gosztonyi Gábor kezdte meg munkáját, mely alkalomból egyik kiemelt támogatójuk, a Marriott is gratulált, és egyúttal átnyújtotta az ez év februárjában megkezdett éttermi jótékonysági akciójukon összegyűlt 1.622.067 Forintos adományt jelképező banki csekket.

Gosztonyi Gábor 27 évig töltött be vezetői pozíciót hazai és multinacionális nagyvállalatoknál itthon és külföldön is. Sokszínű munkatapasztalatának főbb állomásai például a Groupe SEB, a Philips Magyarország Kft. és a Cerbona Zrt. elsőszámú vezetőjeként megvalósított feladatok voltak. Korábban megfogalmazódott álmát váltotta valóra, amikor meghozta azt a döntését, hogy csatlakozik egy társadalmilag fontos cél megvalósításához – így az SOS Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa csapatához-, hogy minden eddig megszerzett tapasztalatát az alapítvány céljainak érdekében hasznosíthassa. Nemzeti igazgatóként az alapítvány stratégiai és operatív irányítása mellett fő feladata a működéshez szükséges források megszerzése, a profi, átlátható, hatékony szervezet kialakítása és így a hosszútávon fenntartható működés biztosítása. Célja, hogy az SOS Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa minél több rászoruló gyermek számára nyújthasson biztonságot és szerető otthont.

A Marriott International budapesti szállodái nevében Robert Grader és Horváth Ferenc szállodaigazgatók gratuláltak az alapítvány új nemzeti igazgatójának.

A ‘You Eat, We Give’ jótékonysági akció az egyik módja, hogy a Marriott kifejezze elkötelezettségét a fiatalok segítése, munkára való felkészítése iránt. A közösség támogatása szerves része a Marriott vállalati kultúrájának és üzletpolitikájának. Robert Grader, a Budapest Marriott Hotel és a Millennium Court, Marriott Executive Apartments vezérigazgatója valamint Horváth Ferenc, a Courtyard by Marriott Budapest City Center igazgatója nagy örömmel indították útjára 2012. februárjában jótékonysági akciójukat, hiszen a vendégek egy nagyszerű ebédet, vagy vacsorát fogyasztanak el, miközben a szálloda vagy étterem a közösségében élő fiatalokat is támogathatja.

A promóció ideje alatt a szállodalánc peppers! mediterranean grill és Oleo Pazzo éttermeiben étkező minden egyes vendége után 1 euronak megfelelő összeget tett félre az SOS Gyermekfalvaknak. Néhány hét leforgása alatt összesen 1.622.067 Forintot gyűjtöttek, melynek ünnepélyes átadására a Budapest Marriott Hotelben került sor.

Kapcsolódó cikkek