A Corvinus és az ELTE diákjaiból álló csapat nyerte a K&H diákkupát

A Corvinus és az ELTE diákjaiból álló csapat nyerte a K&H diákkupát

K&H diákkupaA Budapesti Corvinus Egyetem két diákjából és egy ELTE-s közgazdászhallgatóból álló csapat nyerte a K&H diákkupát, jutalmul Brüsszelbe, a KBC bank- és biztosítási csoport központjába látogathatnak el - közölte a K&H Bank.

A bank ötödik alkalommal rendezte meg a főiskolai és egyetemi hallgatók országos online bankszimulációs versenyét, amelyre 285 csapat – 850 versenyző – jelentkezett az ország különböző egyetemeiről és főiskoláiról. Az idei verseny központi témája a hitelkihelyezés, a jó hitelportfólió összeállítása volt. A versenyzők egy virtuális kereskedelmi bank felsővezetőiként hoztak döntéseket termékbevezetésről, kötvénykibocsátásról, az osztalék mértékről. A cél az volt, hogy az online szimulációs verseny során a legeredményesebb bankot hozzák létre. A döntőben tíz, egyetemistákból álló csapat vett részt, ahol már személyesen, egy közösen elkészített prezentációban kellett ismertetniük számításokkal alátámasztott elképzeléseiket a fogyasztói megtakarítások alakulásáról az aktuális jegybanki kamatok tükrében. Végh József, a K&H Csoport HR igazgatója szerint a K&H diákkupa verseny jóval több, mint egy játék, a csapatok teljesítményét a valóságos bankok eredményességi indexe alapján értékelte a K&H munkatársaiból álló szakmai zsűri, amely elismeréssel szólt a kreatív, újító jellegű megoldásokról, amelyek a diákoktól érkeztek. “A résztvevők előtt az sem titok, hogy sikeres szereplésükkel megalapozhatják karrierjüket a K&H Csoportnál, ahol nyitottak vagyunk az újszerű ötleteken és megközelítéseken alapuló folyamatos megújulásra” – idézi a közlemény a HR vezetőt. A K&H diákkupán részt vevő diákok a szakmai tapasztalatokon túl azt emelték ki, hogy a versenyre való felkészülés, a selejtezők és elődöntők gyors döntéseket igénylő szimulációs helyzetei hasznos tapasztalatot jelentettek számukra a közös munka megszervezésében, a felelősségi körök és döntési mechanizmusok kialakításában.