Jelentős növekedés a drogerie markt-nál

Jelentős növekedés a drogerie markt-nál

DM üzlet bejárata

Wolfgang Strasser ügyvezető igazgató a cégcsoport és a magyarországi üzletek adatiról beszámolva a cég csütörtöki sajtótájékoztatóján, Budapesten úgy fogalmazott, hogy ez az üzleti év nem kedvezett a “gyengébb idegzetűeknek”, ott kezdődött, ahol az előző abbamaradt a fogyasztók visszafogott vásárlási hajlandóságában, ám idén nyáron lendületet vett a cégcsoport árbevétele. Mint mondta, még reméli, hogy a mostani év egy válság utáni első év lesz, nem egy új válság első éve.

DM üzletben álló fiatal lány

Az árbevételről szólva az ügyvezető igazgató kiemelte, hogy a 2010 októberétől 2011. szeptember végéig tartó üzleti évben a dm árbevétele csoportszinten átlépte a hatmilliárd eurót, ennek nagy része Németországból származik, Magyarországon valamivel visszafogottabban fejlődött az üzlet, a dm-csoportnak összességében 10, Magyarországon 3,5 százalékkal nőtt a forgalma.