Az október közepén megnyílt legújabb hazai bevásárlóközpontnak már az első héten 340 000 látogatója volt. A Köki Terminál ezzel csúcsot döntött a látogatószámot tekintve, miként a kereskedelmi forgalom is igazolja, hogy jó helyen épült fel az intézmény. A Budapest kapujának is nevezett üzletház közlekedési szempontból ideális helyen, a metro végállomásnál, autóbusz valamint vonat csomópontok találkozásánál, fedett pályaudvari térről is jól megközelíthetően fogadja a látogatóit, akik az első másfél hónap tapasztalatai szerint megkedvelték a létesítményt.
A kereskedelmi bérlők is elégedettek, többek között a KFC, A Müller, a Reno, a Hervis, az Euronics is kedvező tapasztalatokról számolt be, és újabb jelentős partnerek, mint a Swarovski, a DM, a Régió bővítik az amúgy is rangos kereskedői kört. A Köki Terminál sikerének része az aktív marketing tevékenysége, már a nyitást megelőzően például állásbörzét hirdettek. A sok száz jelentkező közül ma jónéhányan az üzletközpont dolgozói. Az év végi ünnepi forgalomra tekintettel újabb kedvezményekkel, többek között az ingyenes parkolási idő három órára bővítésével és változatos színes kulturális rendezvényekkel várják a látogatókat. A Köki Terminál az első hetek tapasztalatai alapján családi bevásárló központ lesz, ahol a bevásárlást családbarát szabadidős programok színesítik. (Információ: AC Interactive Communications)