Jól startolt a Köki

Jól startolt a Köki

Az ország legújabb bevásárlóközpontja, a budapesti Köki Terminál jól startolt,  az újdonság kíváncsiságán túl az üzleti forgalom is meghaladta a várakozásokat. A többfunkciós kereskedelmi létesítményt megkedvelték a vásárlók, a tapasztalatok szerint nemcsak a régióból, hanem a főváros más kerületeiből is szívesen érkeznek. A családbarát, gyerekközpontú üzleti centrum új tartalmi színfolt a plázákat kedvelő hazai közönség számára.

Az október közepén megnyílt legújabb hazai bevásárlóközpontnak már az első héten 340 000 látogatója volt. A Köki Terminál ezzel csúcsot döntött  a látogatószámot tekintve, miként a kereskedelmi forgalom is igazolja, hogy jó helyen épült fel az intézmény. A Budapest kapujának is nevezett üzletház közlekedési szempontból ideális helyen, a metro végállomásnál, autóbusz valamint vonat csomópontok találkozásánál, fedett pályaudvari térről is jól megközelíthetően fogadja a látogatóit, akik az első másfél hónap tapasztalatai szerint megkedvelték a létesítményt.

KÖKI

A kereskedelmi bérlők is elégedettek, többek között a KFC, A Müller, a Reno, a Hervis, az Euronics is kedvező tapasztalatokról számolt be, és újabb jelentős partnerek, mint a Swarovski, a DM, a Régió  bővítik az amúgy is rangos  kereskedői kört. A Köki Terminál sikerének része az aktív marketing tevékenysége, már a nyitást megelőzően például állásbörzét hirdettek. A sok száz jelentkező közül ma jónéhányan az üzletközpont dolgozói.  Az év végi ünnepi forgalomra  tekintettel újabb  kedvezményekkel,   többek között az ingyenes  parkolási idő három órára bővítésével és változatos színes kulturális rendezvényekkel várják a látogatókat. A Köki Terminál  az első hetek tapasztalatai alapján családi bevásárló központ lesz, ahol a bevásárlást családbarát szabadidős programok színesítik.  (Információ: AC Interactive Communications)