Növelte eladásait a Peugeot a magyar piacon

Növelte eladásait a Peugeot a magyar piacon

A közlemény szerint a márka ezzel a 8. helyet foglalta el a piacon, 4,6 százalékos részesedéssel, amely 0,4 százalékponttal nagyobb az egy évvel korábbinál.

A Magyarországon 2011-ben forgalomba helyezett Peugeot gépjárművek 61 százaléka személyautó, 39 százaléka pedig haszonjármű volt.

A Datahouse autópiaci adatszolgáltató korábbi információi szerint – az összes járművet vizsgálva – az új forgalomba helyezések száma 2011 egészében 9,1 százalékkal 62.917-re bővült, az új személyautóké 3,7 százalékkal 45.094-re emelkedett az előző évhez viszonyítva. A forgalomba helyezett új kishaszon járművek száma, az év egészében 23,3 százalékkal 11.433-ra emelkedett.

A piac kismértékű élénkülése, a már évek óta megfigyelhető tendenciához hasonlóan, főleg a vállalati értékesítés piacán következett be.

A Peugeot világszerte 2.114.000 személy- és haszonjárművet értékesített, 1,3 százalékkal kevesebbet a 2010-ben felállított történelmi rekordnál. A gépkocsik 48 százalékát Európán kívül adta el.