Nőtt a Ford értékesítése Magyarországon

Nőtt a Ford értékesítése Magyarországon

Szeptemberben tovább nőttek a Ford magyarországi járműeladásai, összesített értékesítési darabszáma elérte a 883 darabot, az év első háromnegyed évében pedig 8666 Ford talált gazdára, ezzel az értékesítés 17,7 százalékkal nőtt a tavalyi hasonló időszakhoz képest. Ezt közölte a társaság az MTI-vel kedden.

A vállalat az év első kilenc hónapjában 12,2 százalékra növelte részesedését a teljes járműpiacon, ezzel a magyar importőr Európában a második legnagyobb piaci részesedést érte el az összesített járműértékesítésben.

A közlemény idézi Szamosi Viktort, a Ford Magyarország ügyvezető igazgatóját, aki elmondta: 2015-ös értékesítési eredmények növekedése továbbra is az új termékeiknek köszönhető, a Transit eladásai 56,3 százalékkal nőttek a tavalyihoz képest, a Rangerből pedig 73,7 százalékkal több kelt el ugyanebben az időszakban.

Az idén bevezetett modellek közül az új Mondeo 11,9 százalékos, a Focus 11,5 százalékos, a C-Max pedig 12,5 százalékos piaci részesedéssel kategóriájuk vezető helyét elfoglalva adják a Ford személyautó értékesítésének 35,2 százalékát.

A Ford Motor Company hat kontinensen gyárt és értékesít autókat, összesen mintegy 195 ezer alkalmazottat foglalkoztat. Világszerte 66 gyártóüzemet működtető vállalat autóipari márkái a Ford és a Lincoln. A mintegy 68 ezer embert foglalkoztató Ford Európa felel a Ford márkához tartozó autók gyártásáért, értékesítéséért és karbantartásáért Európa 50 piacán.